حضور فعال سپنتا اهواز در نمایشگاه بین المللی نفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز،  این نمایشگاه از 17 بهمن ماه به مدت سه روز برگزار شده است که شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز به عنوان یکی از شرکت‌های بومی فعال در حوزه صنعت کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

مهدی عتیق‌پور مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در این رابطه در ابتدای سخنان خود با تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد امام علی (ع) گفت: یکی از حساسیت های شرکت سپنتا، حضور ویژه در کلیه مناسبات تجاری – صنعتی استان خوزستان و کشور بوده و این مناسبات را به جد پیگیری خواهد کرد.

عتیق‌پور در خصوص نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت گفت: این نمایشگاه یکی از فرصت‌های ویژه برای شناخت فعالین حوزه صنعت است. بی‌شک آشنایی با رقبا و شرکای تجاری استان، کشور و منطقه یکی از ضرورت‌ها و پیش‌نیازهای  بازار است که مناسبت‌هایی مانند سمینارهای تخصصی، نمایشگاه‌ها و … کمک بسیار مهمی برای آشنایی با رقبا، شرکا و بازار محصول می‌کند.

وی در ادامه افزود: قطعا شناخت بازار در تصمیم گیری‌های کلان هر شرکت، در جهت تنوع سبد محصول کمک خواهد کرد. همچنین نمایش محصولات تولیدی و کیفیت آن، باعث می‌شود خریدار با کنار هم قرار دادن کیفیت محصول تولیدی و ارتباط با عوامل فروشنده، با دید بازتری فروشنده خود را انتخاب کرده و نتیجتا رقابت بین تولید کنندگان هم صنف افزایش خواهد یافت.

عتیق‌پور در ادامه با اشاره به حجم مراجعات و استقبال چشمگیر از این نمایشگاه گفت: مجموعه هلدینگ سپنتا از زیر مجموعه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بوده که به جد پیگیر اجرایی شدن سیاست های کلان در حوزه مسئولیت های اجتماعی می باشد.

وی بیان کرد: طبق آماری که امروز پس از حضور در نمایشگاه بین المللی اهواز همکاران دادند بیش از  یکصد غرفه از 270 غرفه موجود در نمایشگاه دانش‌بنیان هستند که این مهم قطعا تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان است.

مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت استان زرخیز خوزستان گفت: بی شک استان خوزستان به عنوان مهد نفت و صنعت کشور با داشتن کارخانه های عظیم پتروشیمی، حفاری و بنگاه های خرد و کلان صنعتی – تولیدی، همچنین به دلیل موقعیت استراتژیک و ژئوپولتیک جغرافیایی و دسترسی به آبهای آزاد جهت تقویت صادرات، ظرفیت بسیار بالایی دارد.

وی تصریح کرد: از این رو  نیاز است به طور ویژه‌تر در سطح کلان و ملی به آن نگاه کرد. همچنین لازم است قوانین تسهیل صادرات و ارائه مشوق های صادراتی جهت انجام منویات مقام معظم رهبری که کمک به جهادگران عرصه اقتصادی خواهد بود انجام شود.

 عتیق‌پور ادامه داد: خوزستان توانایی‌های زیادی در دوره تحریم داشته و می تواند موتور محرک کشور در خودکفایی ساخت قطعات مرتبط با حوزه صنعت کشور باشد که اقدامات مشابه این نمایشگاه می تواند حرکت عظیمی در شناسایی این ظرفیت ها باشد.

وی در پایان گفت: مجموعه هلدینگ تدبیر به معاونت مهندس صاحب محمدی و هلدینگ سپنتا به مدیریت مهندس فرشیدفر که از زیر مجموعه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستند، نگاه ویژه‌ای به مسئولیت های اجتماعی و NGO های دانش بنیان دارند که حتم به یقین با توجه به دیدگاه هلدینگ های فوق الذکر این نمایشگاه باب همکاری و منشا خیر و برکت فراوانی خواهد بود.

امتیاز post

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا