لوله آبکاری شده

لوله آبکاری شده یکی از محصولات شرکت لوله و سپنتا اهواز است .

قبل از معرفی لوله آبکاری شده، به توضیح و تبیین مفهوم آبکاری و آشنایی با انواع آن می‌پردازیم. آبکاری به عنوان یک روش پوشش دادن سطوح، از قدیمی‌ترین روش‌ها بوده که در آن، فلزات با استفاده از یک رسانا، پوشش داده می‌شوند. این روش که از سده‌ها پیش از امروز به کار می‌رفته است، برای اهدافی چون پوشش و تزئین اشیا، جلوگیری از خوردگی، افزایش دوام، کاهش اصطکاک، بهبود چسبندگی رنگ و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تکنیک‌های مختلفی برای آبکاری وجود دارند که به عنوان مثال می‌توان به پوشش دهی الکتریکی، پوشش دهی الکترولس، و موراد خاص از جمله طلا، نقره، مس، روی، و قلع اشاره کرد.

لوله آبکاری

لوله‌آبکاری‌شده از جنس ورق روغنی ساخته شده و به وسیله آبکاری نیکل-کروم روی آن اجرا می‌شود. قیمت این لوله به میزان قیمت فلز گران‌ قیمت نیکل وابسته است. این نوع لوله برای تولید محصولاتی مانند وسایل آشپزخانه، لوسترها، و آباژورها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع لوله گالوانیزه سبک

آبکاری، به عنوان یک فرآیند پوشش دهی سطح لوله، با استفاده از یک رسانا، فلز را پوشش می‌دهد. لوله‌های آبکاری با انواع مختلفی تولید می‌شوند که این تنوع باعث حاصل شدن یک سطح صیقلی و مقاوم می‌شود. این لوله‌ها بر اثر استفاده از روش‌های مختلف تهیه و تولید، ویژگی‌هایی همچون صیقلی بودن و مقاومت در برابر زنگ زدگی به دست می‌آورند. از جمله عوامل اساسی که باعث محبوبیت و استفاده گسترده این لوله‌ها می‌شود، می‌توان به قدرت بالای آنها در مقابل زنگ زدگی اشاره کرد. این خصوصیات از طریق ایجاد سطح صیقلی و افزایش استحکام به لوله‌های آبکاری تعلق می‌گیرد.

لوله آبکاری سپنتا اهواز

یکی از مزایای این لوله‌ها در شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز ، صافی سطح آنهاست که برای آبکاری به صورت ایده‌آل مناسب بوده و بعد از اجرای فرآیند آبکاری، سطحی با نمای آینه‌ای به‌دست می‌آورند.

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا